fredag 16. april 2010

Veggpapptakpapppapir



Da er vi i gang! Barnerommene skal males hvite og en vegg på hvert rom tapetseres. Storebror skal få den grønne retrotapeten med blomster, som er kjøpt på www.vintagewallpapers.be. Lillebror får Dotty fra Ferm Living. Papirene er fra Rie Elise Larsen, og jeg tenkte bruke de nede i skuffene på et gammelt skap jeg holder på å pusse opp, men klarer ikke helt bestemme meg for hvilket jeg skal ta. Er litt spent på hvordan tapetseringa vil gå, og lurer på å hente inn ekspertise (les: mamma). Sikkert lurt for en ekte slurver som meg :-)

3 kommentarer:

  1. Nydelige tapeter! :)

    SvarSlett
  2. Hei!Fin tapet!Jeg ville bare si hei, og at jeg følger med på den fine bloggen din!Jeg synes nesten at jeg kjenner deg litt gjennom Renate, selv om vi aldri har blitt introdusert.Uansett, fin blogg, det blir spennende å følge med etter hvert som dere innreder det nye huset.Håper du legger inn mange bilder!
    Hilsen Ellen

    SvarSlett
  3. Takk, allisieventyrland! Fin blogg du har :-)
    Ellen: hei! ja jeg har hørt så mye om deg at jeg kjenner jo deg vettu ;-) så koselig at du følger med, jeg titter ofte innom siden deres jeg og, dere er jo så produktive og flinke! Hurra, nå har jeg to følgere :-D

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på at du legger igjen noen ord til meg. Jeg skal prøve å svare så godt jeg kan :-)