onsdag 1. juni 2011

Turkis

....og endelig ser det ut som at sommeren har kommet! 
 Jeg feirer med en bildeserie med turkise kjøkkendetaljer og håper dere også får nyte litt sol! Det er sikkert mange som skal ha en langhelg denne helga. Vi skal feire at vår store lille gutt har blitt fire år og skal snart snike oss ut i hagen og montere opp huskestativ i hagen som overraskelsesgave til i morgen. Ha en deilig laaaaanghelg :-)



Looks like summer is finally here, hopefully to stay this time. We are celebrating our baby-boy-baby-no-more turning four this weekend! Wow, time flies. Wishing you all a pleasant weekend, this one is extra long in Norway. Some turquois details to celebrate summer weather ;-)

3 kommentarer:

  1. Herlige bilder, jeg likte det stoffet..:)God langhelg!

    SvarSlett
  2. Så koselig med huske-overraskelse!
    Megasøte de fuglene altså, salt & pepper, var det ikke? :) Fine!

    Ha en fin kveld videre!
    Og takk for fine ord :)

    Klem
    -Amalie

    SvarSlett
  3. Ja, visst är det härligt att det äntligen är sommar på riktigt?! :-)

    Önskar dig en riktigt bra helg tillbaka!!

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på at du legger igjen noen ord til meg. Jeg skal prøve å svare så godt jeg kan :-)