mandag 26. april 2010

Smått for de minste






.....og her kommer enda mer. Jeg syns ofte jeg finner mye morsomt til barna på loppemarked jeg da. Her er noen smøte små ting jeg fant denne helga, en bitteliten kortstokk med nydelige tegninger, et skikkelig 70-talls Dominospill og en liten boks med fire Elsa Beskow-puslespill. En besøkende liten kusine ble svært begeistret, spesielt over de bittesmå kortene (litt vanskelig å spille Vri Åtter med de men....)
PS: Var også så heldig å finne en gammel Luxo-lampe som jeg betalte 10 kr for! Fargen er grell/kul alt ettersom hvordan man ser det; knall oransj!

3 kommentarer:

  1. Fytte rakkern, det dominospillet var et kupp!Så kuult!Jeg bruker alltid mye tid i "barneavdelingen" på loppis og bruktbutikker, det er bestandig noe bra å finne der.Har kjøpt mange fine gamle barnebøker blant annet.Synes du kupper mye altså!
    God mandagskveld fra Halden:)

    SvarSlett
  2. kjempeflott! Er så fint med gamle leker!

    SvarSlett
  3. herlig & nostalgisk ♥

    ~vårklem~

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på at du legger igjen noen ord til meg. Jeg skal prøve å svare så godt jeg kan :-)