onsdag 12. mai 2010

Lampefeber






Her skjer det mye i huset for tida, men bare på besøksfronten og ikke på innredningsfronten. Derfor litt stille på bloggen i det siste! Det går smått men sakte fremover med huset her, ting tar tid med to små tasser er mitt nye motto ;-) Lamper er noe jeg syns er gøy i innredning og her kommer et lite knippe av dem. Den gamle PH-lampa fant vi i en liten bruktbutikk i København, jeg har satt på en ny ledning i lilla fra House of Oslo. Den svarte lampa er fra IKEA. Den oransje er en gammel Luxo-lampe som jeg fant på loppis for 10 kr for noen helger siden, den skal få plass på hobbyrommet tror jeg. Deb hvite Bestlite-lampa har fått plass i sofakroken min, og var en bursdagsgave fra Molliemannen :-) den har jeg ønsket meg veldig lenge! Moro med lamper syns jeg. Nå er det mye arbeid med terrasse og hage om dagen, vi har begynt grillsesongen for lengst, og det kommer sikkert noen bilder av uteplassen etterhvert. Det er fantastisk å ha stor terrasse og litt hage nå som våren er her!

1 kommentar:

  1. Hot damn, det var mange kuule lamper på ett brett!Digger Luxo'n, den fargen er akkurat passe frekk!To tasser spiser nok opp mye tid ja, to småtjejer har tatt på seg den samme jobben her hos oss.Ha en fin dag:)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på at du legger igjen noen ord til meg. Jeg skal prøve å svare så godt jeg kan :-)