onsdag 16. juni 2010


Storebrors rom begynner å bli mer og mer ferdig. Det grønnturkise skapet rommer en masse bøker, små bokser og annet smått og rart. Morsomt med dører og skuffer som kan åpnes, lukkes og hvor ting kan gjemmes (og finnes igjen!)


Inne i den innebygde senga har en av settekassene kommet opp, og her er det plass til små skatter. Noen av de mest populære bøkene puttes oppi "postkassa" fra Kremmerhuset, sånn at de er lett tilgjengelige for lesestunden på kvelden.


Legohylla er plassert i barnehøyde på veggen, så her er det bare å bygge i vei. Legoen er lett å finne i kurvene under hylla.


Krokodillen ble kjøpt i Nice for mange år siden og er akkurat passe morsom om skummel for de små (den kan nemlig bite hvis man trekker i snora).


Fuglene ble egentlig sydd som påskepynt men har fått plass som en liten uro til en som er glad i å høre Lille Måltrost....

7 kommentarer:

  1. Fantastisk rom!Herlig med legohylle, det var en veldig god idè!Vet aldri hva jeg skal gjøre med de platene, de ligger rundt og flyter over alt.Den grønnturkise fargen er kjempefin, tror jeg må bruke den til noe altså.Ha en glimrende kveld!!

    SvarSlett
  2. Så herlig rom!! Mange flotte idear og fin inspirasjon å ta med videre.
    Første gang eg e innom deg, men sytes det va så mye fint her at eg må legga deg te listå mi!! Her vil eg ikkje gå glipp av noe:-)

    God helg!

    SvarSlett
  3. Så utolig fine rommene blir!! kjempefine! Digger påskepynten, så søte fugler!
    God helg!!

    SvarSlett
  4. Hei på dei!

    Så kjekt det var å ta turen innom denne bloggen!

    Ser ut til at det blir fine barnerom, med masse spennende inni! Aner jeg en settekasse med blafrepapir som dekor deriblant?

    Så at du har vært innom Dianes salonger. Var ikke det en fin butikk?! Man blir lenge der inne om man skal klare å få øye på alt! Ser ut til at du klarte å få med deg hjem noe derfra, du også ;o)

    SvarSlett
  5. Takk 1.og 2.gasellene, dere er så søte :-)
    Snedig Snelle, har vært innom din fine fine blogg!
    Rosetrend, ja du spottet riktig, det er papir fra Blafre, og Dianes Salonger var utroooolig fin! Fant en helt fantastisk omsydd retrokjole der som jeg skal ha på i et bryllup i sommer, moro!

    SvarSlett
  6. HEisann! Så kjekt å oppdage bloggen din! Så snedig, jeg har en slik legohylle på gang...så kommer jeg inn her og ser at du også har laget en...! He he vi tenker vist litt likt!

    Flott blogg forresten! Kommer garantert innom her igjen!

    SvarSlett
  7. for ett flott rom :D lego hylla var kjempe smart :D

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på at du legger igjen noen ord til meg. Jeg skal prøve å svare så godt jeg kan :-)