onsdag 14. april 2010

In da house





Yess! Da er vi endelig endelig på plass i huset! Det er utrolig deilig.....her er det bare litt småplukk som må gjøres sånn at Mollie får det helt sånn som hun vil ha det, ellers er jo huset nytt og fint og funksjonelt. Etter en lang sykdomsperiode blir det forhåpentligvis tid til litt mer blogging også. Litt (hvit)maling, litt sying og stæshing må til, så blir dette huset bra tror jeg! Mange syns sikkert jeg er rar, som går løs på et nytt hus med hvitmaling, bytter alle dørhåndtak og knotter men sånn er det nå bare når man er sånn. Våren har kommet til østlandet og her er et bilde av stolen min i sola. Den knallgule stolen kjøpte jeg på loppis i Nordland. Det litt crazye retroteppet røsket jeg med meg på en bruktbutikk før vi flytta, og det tenkte jeg at barna kunne ha som leketeppe ute på terrassen. Legohylla er inspirert av Purnorsk sine (norsk designbutikk) og ble veldig populær hos storebror som er dypt inne i Legofasen allerede. Nå kan han stille ut kreasjonene sine (kjøpte en gammel furuhylle som jeg malte hvit, klipte opp legoplater fra leketøysbutikken og limte på)

1 kommentar:

Jeg setter stor pris på at du legger igjen noen ord til meg. Jeg skal prøve å svare så godt jeg kan :-)