torsdag 6. januar 2011

Godt nytt år!



Et riktig godt nyttår til alle og et lite livstegn herfra! Da var vi jammen kommet et godt stykke inn i det nye året før jeg rakk å trekke pusten. Svusj, så var jula over! Det er jo alltid litt deilig å komme tilbake til hverdagen og da. Tilbake til vanlige rutiner, rolige dager og ikke minst litt mer normale mengder fett og sukker ;-)

Håper dere alle har hatt fine høytidsdager og er godt i gang med det nye året!



Her er den fine lyslenken som kom i posten like før jul - min første blogglotteripremie, yeii.... Mollie har aldri hatt særlig vinnerlykke, men denne gangen var jeg heldig! Lyslenken var premie i den søte bloggen frk NØs roderier, som også har en bloggshop. Masse fint, så check it out :-)

3 kommentarer:

  1. Godt nyttår til deg! Heldig med den premien - lekker lyslenke :-)

    SvarSlett
  2. Godt nyttår til deg òg! Kjekt å sjå deg tilbake! Her er kvardagen absolutt i rute - og eg liiikar det! Godt å komme i aktivitet igjen! Då kjem kreativiteten tilbake i virkemodus òg..:-)

    Fin dag til deg!
    Klem

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på at du legger igjen noen ord til meg. Jeg skal prøve å svare så godt jeg kan :-)