mandag 21. mars 2011

Uglesengetøy

Bloggen min har visst blitt en syblogg i det siste ser det ut som! Her er litt fra helgens produksjon, nytt sengetøy denne gangen.




Liker så godt dette uglestoffet fra stoff&stil. 





 (Hm....ganske jentene dette sengetøyet gitt. Og jeg har jo ingen jenter. Det får kanskje bli gave til noen som har ei lita frøken!  Kanskje på tide med en liten giveaway snart....?)



I dag har det vært sol og 10 varmegrader her i byen! Suuuuuuperdeilig :-) Håper våren har kommet til deg også!

19 kommentarer:

  1. Heisan Mollie
    Lekkert med oransje og lilla sammen!
    Syblogg ja.. hi,hi..akkurat slik føler jeg det med min egen blogg ofte også. Den var ikke ment å være det opprinnelig.
    Glad kveld til deg!
    Klem fra Kaspara

    SvarSlett
  2. Åh, det ble herlig! flinke*smil*

    ...lurte på..hvor har du bestillt navnelappen din? jeg leter etter et sted jeg kan bestille sånne nå, men har ikke helt funnet noen steder jeg liker....Jeg skal både ha en tekst og en liten figur, sånn du har(ikke samme altså...hih)..

    Ønsker deg en flott ny uke!
    klem fra meg

    SvarSlett
  3. Lite vaar her i dag:(
    ...men sengesettet ditt shinet opp kvelden i alle fall! Kjempefint!

    SvarSlett
  4. Nydelig sengetøy. Utrolig stilig med den orange kanten!

    SvarSlett
  5. Det ble utrolig stilig! For et fint stoff, hadde vi hatt en jente i huset skulle jeg sydd noe fint til henne i det stoffet :)

    Hilsen Kristin

    SvarSlett
  6. knallfint!!

    Og apropos jenter - jeg kommer også i skade for å produsere litt jenteting innimellom. Men gutta mine må bare tåle det.. hehe. Blir vel verre når de blir 14 tenker jeg ;)

    liker sybloggen din jeg! hihi :)

    SvarSlett
  7. Kjempefint stoff! Synes det er gøy med syblogg, og du lager jo så fine ting.. Inspirerende.
    Jeg har også lyst til å prøve meg på sengetøy, men mine kunnskaper er på et skikkelig bunn-nivå;-) Knis..

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  8. Nydelig! Den lille orange kanten er jo en superlekker detalj!
    Synes det er flott at du driver syblogging jeg :-)

    SvarSlett
  9. Så utrolig fint! Jeg lurer på om ikke sengetøy får bli neste syprosjekt her. Blir jo så inspirert av alt det fine du lager! Jeg lurer forresten også på hvor du har kjøpt navnelappen.

    Ha en flott uke!

    SvarSlett
  10. Kjempefint!! Ugler er og blir en sikker vinner ;)

    SvarSlett
  11. Eg vil og ha sånt uglestoff!!!
    E det nytt mon tru?
    Dritlekkert var det.

    Må smile av den flotte puta i forrige innlegg.
    Eg har nemlig alle de samme stoffene eg og ;o)
    Klarte å klore de te meg samtidig som deg tenke eg.

    Kjekt at du likte duken.
    Eg har faktisk akkurat lagt ut innlegg om at dei som har lyst på duken kan skriva ein kommentar der. Føltes litt bortkasta å gi den te nåken som ikkje har lyst på den liksom :o)

    Ha ei kreativ og flotte veka videre!

    SvarSlett
  12. ojj det var kjempe fint!! Sånn ønsker jeg meg:D
    God mandagskveld til deg:)
    Klem!

    SvarSlett
  13. Hehe;) Kjenner til den sy-vendingen ja;) Men når det blir tørt og varmt i luften, da, ja DA blir det malings!
    Er så glad i uglestoffet jeg også..Det er så nydelig:) Har en meter med søte sjarmerende som skal bli pute på Kaia-rommet:)
    Dynetrekket ble knallfint!
    Klem på deg:)

    SvarSlett
  14. Så otroligt sött! Jag har sett det där tyget på Stoff&Stil och är väldigt sugen på att beställa hem några egna meter.

    SvarSlett
  15. Herlige uglestoffet, så fint det sengesettet ble! :D

    SvarSlett
  16. Herlig sengetøy, jeg er spesielt begeistret for tittekanten:)
    Tusen takk for svar om stoffet, jeg skal sende en mail og spørre om det kommer inn mer *krysser fingrene*
    Fin søndag! Klem B:)

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på at du legger igjen noen ord til meg. Jeg skal prøve å svare så godt jeg kan :-)