fredag 13. mai 2011

Oppestua II



Heisa, plutselig hadde visst blogger slukt innlegget jeg la ut i går...? Noen som har opplevd det samme? Merkelige greier. Jaja. Får legge det ut på nytt. Her er noen glimt fra stua vår oppe. Bildet er en plakat av kunstneren Antoni Tapies, lignende plakater finner man på allposters


Lampe fra bruktmarked




Skoleplansje fra en nedlagt skole i Nordland


Ellers må jeg si at jeg registrerer (med stor forbauselse og knisende fryd) at jeg sakte men sikkert nærmer meg 200 følgere!!! Wow! Utrolig. Så hyggelig at så mange vil følge med på bloggen min, selv om den oppdateres med ganske så ujevne mellomrom for tida. Dette lukter jo give away laaaang vei :-) Jeg skal tenke ut noe lurt og trekke når telleren tipper rundt tall. Ha en strålende helg så lenge! Mollieklems
 

6 kommentarer:

  1. Ja, det har vært noe feil og blogger har vært steng ganske lenge! Mitt innlegg ble også slettet, så måtte reblogge som deg ;)
    Så da kommenterer jeg igjen!

    Finfine detaljer! Liker :)
    Og liker at det snart blir giveaway!! Moro!

    God helg!
    Klem fra Stine

    SvarSlett
  2. Tusen takk Stine, så søt du er :-)

    SvarSlett
  3. Oh, digger den nud lampa i trappa! :D Og ja, blogspot sliter for tia...

    SvarSlett
  4. Jeg har også mistet både et innlegg og flere kommentarer på et tidligere innlegg, irriterende...

    Flotte bilder du viser! Og gratulerer med snart 200 følgere! Det er jo kjempeflott! :)

    SvarSlett
  5. Gratulerer med så mange følgere!

    Mitt forhåndspubliserte innlegg forsvant, men heldigvis ikke noe annet som jeg har merket.

    Ønsker deg en fin helg!

    SvarSlett
  6. Gratulerer med de mange følgerne! Artig!
    Så fin "oppestue"! Krakken er så fresh og fin, og den lampa er kjeeempefin!

    Marit

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på at du legger igjen noen ord til meg. Jeg skal prøve å svare så godt jeg kan :-)