onsdag 7. september 2011

Høstfølelsen

Iler til helt i siste liten med et bidrag til NIBs utfordring i september, HØSTFØLELSEN
Høsten har jo virkelig kommet med et brak her på Østlandet, det regner bikkjer og katter om dagen, tordner og lyner og vinden uler. Her er noen høstlige glimt


Rognebærtreet utenfor huset er FULLT av rognebær. Dere vet vel hva det betyr.....


På mørke høstkvelder fremover gleder jeg meg til å strikke ferdig dette teppet, som en kjær venninne skal få til den lille babyen hennes som kommer i januar :-)


Varmt og mykt teppe i ull og alpakkablanding blir fint til en liten januargutt


....Whops, det fine "epletreet" jeg stolt har vist frem til alle som har vært på besøk hos oss viste seg å være et plommetre, gitt! Veeldig gode plommer da

Ikke helt slutt på terrasselivet enda, heldigvis



Veden ligger allerede klar til kalde kvelder. Koselig med peis



 Jeg tror denne høsten blir skikkelig fin! God kveld til dere alle søte sammen

7 kommentarer:

  1. Nydelige høstbilder! Fikk en koselig høstfølelse :) Tror jeg må finne fram strikkepinnene jeg og gitt! Ønsker deg en fin høst!

    SvarSlett
  2. Nydelig høststemning på en utrolig vakker blogg! Lykke til med utfordringen :)

    SvarSlett
  3. Mmmh, de plommene så helt nydelige ut. Savner plommetreet vi hadde i hagen når jeg var liten!

    SvarSlett
  4. Gratulerer kjære venn! Du har vunnet 2. premien i mitt blogglotteri. Du vant Paumes-boka. Send meg adressen din, så kommer den snart i posten.

    Mange, mange klemmer fra An-Magritt

    SvarSlett
  5. Så fine høstbilder;) Grattis med vinnerlykke hos Romantisk retro også, klem W

    SvarSlett
  6. Hihihi! Epletre! : )
    Me like!

    Herlige høstbilder!

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på at du legger igjen noen ord til meg. Jeg skal prøve å svare så godt jeg kan :-)