søndag 23. februar 2014

Hang loose

Da braker det snart løs med en ny uke. Håper helgen din har vært fin. Helgene, disse øyene av tid og avslapning i havet av hverdager......:-) Selv har jeg hatt en helt strålende en, med venninnehelg og bursdagsfeiring av en av dem. Jenteprat, masse god mat, restaurantbesøk, vin og bittelitt barnefri, det har jaggu vært ganske deilig! Så nå blir det SNAP back to reality i morgen tidlig. Mandag B-O-O-M. Så da er det vel bare å henge i stroppen. 


Hang It All. Bryllupsgave fra de tidligere nevnte venninnene. Supre venninner, much?

Håper du får en god uke!

1 kommentar:

  1. You definitely will not find a lump in your throat watching Tenma's reaction replica rolex.
    There are attempts to help older viewers have fun replica handbags. Film buffs will find references to things like Lang's replica wathces Metropolis, Browning's Freaks and even gucci replica Tarantino's Pulp Fiction.

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på at du legger igjen noen ord til meg. Jeg skal prøve å svare så godt jeg kan :-)