mandag 10. mars 2014

All time favourite

Jeg har en så stor samling interiørblader at det er litt flaut. Jeg tror jeg må gå så langt å si at jeg har et lett avhengighetsforhold til disse bladene. Da jeg var yngre kunne jeg sløse bort penger på noen ektra øl på studentpuben eller en pakke sigg (GISP! tenk det da). Nå er det interiørblader som er mitt sløseri. Jeg får visst aldri nok. Jeg har lest mange, mange, mange men kan fortsatt kjenne en kriblende iver og glede av å åpne et nytt, fint magasin med vakre ting og lekre hus. Overfladiske meg. Sånn en materialistisk sjel. Jaja, noe må man vel tillate seg. Jeg har en lang liste med interiørblader som jeg liker. ELLE Interior, Rom 123, BoligLiv (favoritt i den heftigste loppisfasen min) og KKliving (ny inn på lista) er noen av dem. Men min absolutte favoritt er altså det danske BOLIGmagasinet. Her finner jeg stort sett alltid mye jeg liker på de aller fleste sidene. 


Her kommer et bilderas for å vise litt hva jeg mener. Enjoy :-)







 




 ...finner alltid mye jeg liker på produktsidene i dette bladet
















...mmmmm, fargene :-)
















Kanskje ikke helt topp bildekvalitet her, men det får være godt nok. Æresånøya!?




  

1 kommentar:

  1. Blue good. Red bad. My son is dead, rolex replica I guess I'll build a robot.
    Eager to run the bases of its plot, Astro Boy serves everything up in too simplistic a manner. It lacks the sophistication of the better animated movies of the recent rolex submariner replica past. It moves too quickly from the interesting themes contained louis vuitton outlet within its premise and robs itself of the emotional hooks that would elevate it to the level of a great story.

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på at du legger igjen noen ord til meg. Jeg skal prøve å svare så godt jeg kan :-)