søndag 3. april 2011

Helgens bruktstæsj

Jeg ser at loppesesongen er i gang her i bloggverden og at det er mange som har gjort noen supre kupp! Skikkelig gøy å ta noen runder og titte på alt stæsjet folk har sikret seg. Moro var det også å se innom NIBs nye utfordring med DIY. Makan så mye flinke folk det fins rundtomkring i bloggisverden asså. Ta en titt dere og!

Det ble ikke loppis på meg denne helga, men en liten runde innom søndagsmarkedet på Birkelunden ble det gitt. Byens mest overprisede sted på en søndag! Her selges det industrilamper til 1400 kr, gamle stålamper til 750 kr og Figgjotekanner selges for den nette sum av kr. 500! Jeg går ofte gispende derfra, sjokkert over de stive prisene. Vel vel. De har mye fint og, da. 



 Sikret meg et par kopper med fat i Safranserien fra Figgjo. Klassiske Molliefarger ;-)





Alltid gøy å finne noe som passer til det man har fra før....





  
Svigermor var med på jakt i dag og oppdaget dette søte lille fatet, som jo også passer til kopper jeg har fra før. Jeii!



En liten førpåskeblomst til slutt. Herlig med litt gult på denne tida! Etter å ha fått sovet lenge hele helgen (den tidligere nevnte snille svigermor på besøk) er jeg full av pep og skal male loppismøbler resten av kvelden. Tjoho!!!


Ha en knakanes fin kveld! Mollie






 

10 kommentarer:

  1. Dette var en ny serie for meg! Ikke helt "mine" farger, men absolutt kule:-)
    Kos deg med malingen, og sleng deg gjerne med på min lille Give Away om du vil! :-)

    Klem, Rosa

    SvarSlett
  2. Det figgjo serviset er bare så kult:),
    jeg har en te-kanne i det serviset:)
    gleder meg til loppesesongen begynner her i området.
    Ha en fin kveld
    Klem

    SvarSlett
  3. Fint service, er selv veldig glad i fargene og mønstrene til Figgjo og Stavanger Flint..

    Gleder meg til å se maleprosjektet ditt.

    Ha en fin kommende uke!

    Sissel

    SvarSlett
  4. Najs! De koppene er herlige. :)

    Jeg trodde jeg hadde gått glipp av loppis i helgen, men så viste det seg at det er først neste helg. Oh lykke! Hehe.

    Ha en deilig søndag!

    SvarSlett
  5. Så flotte kupp du har gjort deg!! Nydelige farger...Æ Like! :)

    Jeg har heller ikke vært på loppis i år, enda her i Oslo er det vell i full gang nå. Bruker å droppe de første helgene jeg...blir for mye folk for en gammel kone ;) Men skal nok klare å komme meg på et par før sesongen er over. Sikler på alle de andres kupp imens....Ja, Birkelunden kan være helt rå på priser...

    Fin uke te dæ! :)

    SvarSlett
  6. Hallais!
    Herlige loppefunn! Jeg har noen skåler fra samme serie, jeg eeeeelsker de fargene sammen. Perfekt retro! Nå er endelig loppesesongen i gang, oh la la! Må rydde plass i hyllene for nye funn...
    Og så lekre puter du har laget! Du er blitt skikkelig proff på å sy altså, jeg bøyer meg i støvet, jojojmen.
    Håper alt er bra med deg, og at du trives i jobben!
    En finfin vårdag ønskes fra Halden:)

    SvarSlett
  7. Så fine kopper - elsker de fargene!!

    Marit

    SvarSlett
  8. Wuuuu, de koppene var knallkule!! :D

    SvarSlett
  9. Flotte funn! Elsker Safranserien, jeg også :)

    God helg!

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på at du legger igjen noen ord til meg. Jeg skal prøve å svare så godt jeg kan :-)