lørdag 9. april 2011

Makeover-kommode

Her er forrige helgs loppiskommode før og etter! 



Slik så den ut før





Kommoden har fått plass på rommet til Minstemann




I dag har jeg vært på en liten loppisrunde, valgte meg ut to store loppmarked, og kom hjem med......niks, null, nada, zero, zip! (det må være første gang i historien)
Det var bare så utrolig mye mennesker og utrolig høye priser på begge loppisene. Litt sånn dårlig stemning egentlig. Jeg observerte hissige selgere som kjeftet på voksne damer som prøvde å prute....uff, ikke hyggelig. 150 kr for en liten Figgjoskål, bankterminaler og uhøflige folk....hva har skjedd med loppemarkedene? Er det bare her i Oslo? Jeg syns det var hyggeligere med loppis før jeg.....da ting kostet 5 kr og alle var blide og håpet korpset fikk inn litt i kassa si liksom. Jaja.



Resten av dagen har vi tilbrakt i strålende sol på terrassen! Så deilig :-) Håper våren har kommet til deg også! Mollieklem


Now some english for you sweet foreign visitors!
Makeover of a small dresser bought in a flea-market. This one is for childrens room, the youngest one is the lucky one this time. Today its been soooo nice and sunny here in Oslo, spring is finally here! Hope your days is sunny too. Love, Mollie

12 kommentarer:

  1. Kommoden ble kjempeflott!
    God helg for deg!
    Hilsen fra PiPa

    SvarSlett
  2. Utrolig hva litt maling kan gjør,
    kommoden ble knallfin:).
    Digger sopplampen:).
    Her har vi også hatt vårvær i dag, herlig:)
    Ønsker deg en fin kveld
    Klem

    SvarSlett
  3. Hei !
    Så utrolig flott den kommoden ble, superfine farger sammen.
    Fortsatt god helg !
    *Cecilie

    SvarSlett
  4. Så fin kommoden ble. Når jeg ser slike bilder, skulle jeg ønske jeg var flinkere til å se potensialet i ting...

    Ha en fin lørdagskveld og en flott søndag i morgen!

    SvarSlett
  5. Snakk om forvandling - herlege fargar!!
    Eg har nettopp sydd ein løpar i skuffefargane... så friske og fine fargar:)

    SvarSlett
  6. Den ble knallfin!!! Litt av en forandring alstå!!!!

    SvarSlett
  7. Heisann:)
    Kommoden ble fantastisk! Kjempefine farger sammen!! WOW:)
    Har fått med meg planen om besøk og det er bare helt supert at molliemannen tok tak i ting! Gleder meg masse!! Første helgen i mai ikke sant? Vi håper at annekset står ledig da så får dere litt mer space. I hagen ble det montert en mega-trampoline i går så nå er det det som gjelder:) Kjøkkenet her mangler bare noen detaljer nå, og tak og gulv skal listes + at det er litt maling igjen. Men nå bruker vi rommet endelig igjen:) Håper alt er bra med dere alle sammen! Klem

    SvarSlett
  8. Wæo, for en forandring, ble jo dritkul jo!! :D

    SvarSlett
  9. Hei hei. Første gang jeg er innom deg :-) Fant link til deg hos en annen blogger og måtte bare klikke meg inn på dette innlegget! Utrolig så flott kommoden din ble; en total makeover - den passet veldig godt inn med de andre fargene på gutterommet. Ha en fortsatt fin søndagskveld.

    SvarSlett
  10. Knalltøff! Litt av en forandring fra før bildet..

    Skulle egentlig ha vært i Oslo nå, men merker at det egentlig er litt deilig å slippe alle de spisse albuene og sure salgsdamer med null toleranse for pruting. Håper bare det kommer noen bra loppemarked her oppe i nord også etterhvert :)

    Bedre lykke på de neste loppisene!

    SvarSlett
  11. Kommoden blei kjempeflott! Vi har en helt lik, og har egentlig lurt på hva vi kan gjøre med den. Men nå ser jeg jo at den absolutt har potensiale.

    Synes loppemarkedene i Oslo kan bli litt paniske, helt enig med deg at det er mye overprising. Var på et i Oslo forrige helt som nesten ga meg klaus, men på lørdag var vi i Hokksund på loppis, og der var det skikkelig god, gammel "loppestemning"! Ganske billig og ikke så kaotisk. Kan anbefale å dra ut av byen, men det er kanskje ikke så lett for alle. Vi var på besøk i nærheten.

    Ha ei fin uke;)

    Hilsen fra en annen loppejeger

    SvarSlett
  12. Åååå :)
    Den ble kuuul!

    Fysj.. Loppiser er jo noe man forbinder med koselige ting vil jeg tro.. På en måte dumt at det har blitt så populært...

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på at du legger igjen noen ord til meg. Jeg skal prøve å svare så godt jeg kan :-)