fredag 15. april 2011

Vårlige farger



Me looooove The Green Sisters! Var innom Søstrene her om dagen og oppdaget at de har begynt å selge bokser! Massevis av herlige bokser i forskjellige størrelser og mønstre, her var det bare å plukke med seg! Den lille kommoden på toppen skal ei lita venninne få til 4-årsdagen sin med litt dill&dall oppi, tipper den slår an ;-)


Nå blir´e nok fart på oppvasken! (man kan jo drømme...)


Denne utrolig fine gaven fikk jeg av min søte venninne (jeg har visst blitt ett år eldre siden sist. Uff, sånn stress å bli 27 altså.....ehem)
Bare boksen er jo superlekker! sjekk ut denne sida her for flere ISAK-produkter

......YUM!!




Da var det visst blitt helg og sofaen kaller på meg! Ha en herlig kveld!

Love these product from ISAK! You can check them out here.
Wish you all a pleasant weekend :-)

12 kommentarer:

  1. Herlige farger og for flotte ting! Likte alt sammen veldig godt :))
    God helg til deg! Klem, PiPa

    SvarSlett
  2. Vårlige og NYDELIGE farger, til å dhhåne av! ;)

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med dagen som har vært! Holdt på å si at du er er jo like gammel som meg, men så husker jeg at du sa du var bittelitt eldre ;)

    Kjempefine bokser! Må nok ta turen til Søstrene snart. Og fiiine kopper!!

    Ha en fin helg!
    Klemmer fra Stine

    SvarSlett
  4. Å, så fine boksar! Blir pittelitt misunneleg her eg sitte.. Kan eg bytta oppskrytte loppemarkeder mot Søstrene Grene? Hihi... Any day!

    Skikkeleg fin kommode du har pimpa - likte godt fargane der altså! Flinke du! Ser du - du kan meir enn puter;-)

    Ha ein flott påske, Mollie! Me bloggast!

    SvarSlett
  5. Oh. så fina burkarna på den nedre bilderna är! Vill ha!!

    SvarSlett
  6. Så flotte bokser.
    Og den lille komoden var bare supersøt:)
    Ha en god helg!

    SvarSlett
  7. Å, så masse fint!
    Søstrene Grene here I come ;)
    Takk for fin inspirasjon...
    Titter snart innom deg igjen.
    God helg og påske!
    Klem May Helen

    SvarSlett
  8. så deilige farger da!!! Jeg skal inn til byen i morgen, nå ser jeg at jeg absolutt må innom Søstrene Grens igjen...de har alltid mye fint der! Ha ei fin helg og god påske også:-) Hilsen Anne Lise

    SvarSlett
  9. Hipp hurra for å ha blitt et år eldre :D Alltid kjekt å ha bursdag!

    Kunne ønske vi hadde Søstrene Grene litt nærmere... De har så mye fiiint!
    Flott gave du har fått deg også :)

    God helg!

    Klem
    Amalie

    SvarSlett
  10. Gratulerer med overstått bursdag! For en flott gave du har fått! Jeg har vært på nippet til å klikke de koppene hjem flere ganger, men har strengt tatt ikke behov for flere kopper. Ikke med det første i hvert fall. Men kanskje med det andre...

    Søstrene Grene ja... Jeg må ta meg en tur dit etter påske, uten tvil!

    HA en fin påske!

    SvarSlett
  11. Gratulerer med bursdagen som var!!
    Elsker boksene dine;)
    klem

    SvarSlett
  12. Superfine boksar og koppar!
    Ha ein flott påske!

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på at du legger igjen noen ord til meg. Jeg skal prøve å svare så godt jeg kan :-)